Alla inlägg under oktober 2015

Av Emelie Mattsson - 20 oktober 2015 19:44

Toppen dag!

Denna fantastiska dag börja med en promenad i Skrylle på 5km med en toppen vän.

Blev ett glas Agri+ i bilen hem, så att jag inte tappa min energi. Måste ju orka med mitt jobb efter en träningsrunda.


För er som undrar så är Agri+ ett innovativt kosttillskott för dem personer som lever ett aktivt liv. Den ger oss den dagliga dosen av vitaminer som bidrar till immunförsvarets normala funktion. Några av vitaminerna bidrar också till normal muskelfuntion, normal energiomsättning, normal bildning av röda blodkroppar, minska trötthet och utmattning. Det som behövs för att kroppen och en själv ska må bra är näringsrik mat, vila, sömn, social gemenskap och fysisk aktivitet. För en god hälsa är grunden att äta varierande, där kosten innehåller en blandning av fett, protein och kolhydrater. Motion är en bra oc viktig del i våra liv för att vi ska få mer energi och ork.


Jag rekomenderar verkligen agri+, förr ville jag knappt gå upp ur sängen och motion fanns inte i mitt liv. NU är motion en av dem viktigaste sakerna jag gör var varannan dag och jag tycker det är kul. Efter ett pass vad det än kan vara så känner jag mig piggare och mer motiverad. Jag har definitift blivit mer aktiv både hemma och på jobb. Med andra ord mina dagar är mer ljusa än vad dem var förr.


Påväg till jobb vid halv 2 tiden blev det en choklad shake, som blev min lunch. Snabbt, enkelt och mättande. Energi behövdes idag då jag och en av mina kolleger byggde om en av hyllorna, där resultatet blev mycket bra.


Nu på kvällskvisten blir jag alltid så gottesugen när jag tittar på film innan läggdags. Istället för godis tar jag en proteinbar PRO X med smak av choklad. Hjälper mig att mätta gottis suget.


myaloevera.se/emeliesaloeverashop



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards